Обираючи Сервісний Центр, Ви, напевно, звертали увагу на переваги і недоліки того чи іншого Сервісу. У всіх є свої плюси, але не всі з них є очевидними і зрозумілими з першого погляду.
Багато наших особливостей Клієнти дізнаються тільки після другого або навіть третього звернення до Сервісного Центру. А розповісти всі особливості нашої роботи кожному окремо взятому Клієнту дуже складно, бо не в усіх є час вислухати і запам'ятати таку величезну кількість інформації. Тому ми вирішили зібрати всі переваги нашого Сервісного Центру в одній велкій статті.
Більш детальну інформацію щодо кожної переваги нашого Сервісного Центру Ви можете дізнатись, перейшовши за одним із відповідних посилань в окрему статтю на сайті.
Знижки постійним клієнтам
Ми цінуємо кожного нашого Клієнта. Оскільки ремонт цифрової техніки є досить дорогим, для наших постійних Клієнтів у нас є знижки (навіть, звертаючись удруге, Ви вже отримуєте знижку 5%). Чим довше Ви з нами співпрацюєте, тим менше платите за ремонт.
Детальніше з умовами надання знижок постійним Клієнтам Сервісного Центру FreshIT можна ознайомитися за посиланням.
Безкоштовна діагностика
Згадуючи про знижки, не можна не згадати про одну з наших перших акцій, яка стала безстроковою - «Безкоштовна діагностика несправності». Ми вирішили, що, якщо Ви принесли пристрій і погодилися на його ремонт у нас, то діагностика буде для Вас абсолютно безкоштовною (на відміну від більшості інших сервісів).
Якщо ж ремонт неможливий або недоцільний (вартість ремонту перевищує половину ринкової вартості ремонту) Ви вправі просто забрати пристрій або ж здати його на запчастини, навіть трохи заробивши при цьому.
Детальніше з умовами даної акції можна ознайомитися за посиланням.
Оплата банківською карткою
Ми намагаємося знайти індивідуальний підхід до кожного Клієнта. Тому, якщо Ви не носите з собою готівку, а бажаєте розплачуватися карткою, то для Вас є термінал від ПриватБанку.
Скориставшись терміналом, Ви можете оплатити всі послуги Сервісного Центру за допомогою банківської картки, в тому числі і кредитної. Термінал працює з картами Visa і MasteCard. При цьому вартість ремонту для Вас буде точно такою ж, як і при готівковому розрахунку.
Детальніше з умовами використання терміналу та оплати банківськими картками можна ознайомитися за посиланням.
Гарантія
Звертаючись в Сервісний Центр FreshIT, Ви отримуєте гарантію, як на виконані роботи, так і на встановлені нашими сервісними інженерами комплектуючі. Гарантійний термін на комплектуючі становить від 1 до 12 місяців, а на роботи - від 1 до 3 місяців.
Детальніше з умовами надання гарантії на комплектуючі та виконані роботи можна ознайомитися на відповідних сторінках сайту: гарантія на роботи і гарантія на комплектуючі.
Повернення грошей
Ми завжди визнаємо свою провину. 100% гарантію не може дати ніхто, тому, у разі неможливості виконання гарантійного ремонту, ми просто повернемо Вам гроші.
Детальніше про повернення грошей Ви можете прочитати за посиланням.
Автоматизація
Усі пристрої, що приймаються нашим Сервісним Центром в ремонт, оформлюються в нашу базу даних, яка дозволяє операторам, що працюють з Клієнтами, оперативно відповідати на всі Ваші запитання, а Вам бути в курсі подій. Навіть якщо наш оператор до Вас не додзвониться, Вам буде автоматично відправлено sms з номером ремонту при оформленні, sms та e-mail про те, що Ваш пристрій продіагностовано і вимагає узгодження вартості ремонту, sms та e-mail з вартістю ремонту, коли Ваш пристрій відремонтовано.
У всіх повідомленнях містяться наші номери телефонів, за якими Ви можете оперативно зв'язатися з нашим оператором і отримати всю необхідну Вам інформацію стосовно ремонту.
Узгодження вартості ремонту
На етапі оформлення пристрою в ремонт наш оператор встановить оптимальний ліміт вартості, при якому Ваш пристрій може бути відремонтовано без узгодження з Вами. Ви можете підвищити цей ліміт, щоб не обтяжувати себе додатковим узгодженням із оператором у разі перевищення ліміту, або зменшити, якщо Ви обмежені фінансово.
Якщо вартість ремонту після діагностики буде перевищувати встановлений ліміт, то остаточна вартість ремонту обов'язково буде узгоджена з Вами по телефону. Якщо Вас не влаштує остаточна вартість ремонту, Ви завжди можете відмовитися від виконання ремонтних робіт і забрати пристрій.
Детальніше про узгодження вартості ремонту Ви можете дізнатися перейшовши за посиланням.
Робота з регіонами
Безсумнівною перевагою перед іншими сервісними центрами є те, що ми працюємо з усіма регіонами України. Це означає, що, якщо Ви живете не в Харкові і у Вашому населеному пункті немає хорошого Сервісного Центру або в ремонті Вам відмовили, Ви можете надіслати пристрій на ремонт в Сервісний Центр FreshIT. Доставка Планшета, Телефона, Монітора та будь-якої іншої техніки здійснюється Новою Поштою.
Детальніше про те, як надіслати пристрій на ремонт в Сервісний Центр FreshIT через Нову Пошту, можна дізнатися, перейшовши за посиланням.
Робота з юридичними особами
У Сервісному Центрі FreshIT ми знаходимо індивідуальний підхід до кожного Клієнта. Саме тому у нас створені всі умови для роботи не тільки з фізичними, а й з юридичними особами.
Якщо Ви є представником юридичної особи, то Ви можете вигідно відремонтувати цифрову техніку з оформленням усіх необхідних документів.
Детальніше ознайомитися з умовами роботи Сервісного Центру FreshIT з юридичними особами можна за посиланням.
Оформлення технічного висновку
Бувають випадки, коли Клієнту, особливо, якщо він представляє юридичну особу, потрібен офіційний документ, що підтверджує висновки Сервісного Інженера про конкретну несправність, причини її виникнення, необхідні ремонтні роботи та їх вартість, або неможливість виконання ремонту.
У Сервісному Центрі FreshIT Ви можете отримати офіційний технічний висновок - так званий акт дефектації.
Детальніше про умови отримання акта дефектації в Сервісному Центрі FreshIT можна дізнатися, перейшовши за посиланням.
Цукерки в приймальні
У приймальні Сервісного Центру FreshIT Вас завжди чекають смачні цукерки на будь-який смак, - підсолодіть собі очікування оформлення Вашого пристрою. Знову-таки, дрібниця, але, погодьтеся, приємно.
Строки виконання робіт
Усі роботи виконуються у встановлені терміни. Якщо з якоїсь причини термін виконання робіт перевищує встановлений, то ми Вам обов'язково про це повідомимо і надамо знижку на виконувані роботи.
Соціальні Мережі
Ми поступово освоюється в соціальних мережах. Сьогодні групи, сторіночки і спільноти Сервісного Центру FreshIT є в таких соціальних мережах, як ВКонтакті, Facebook, Google, Twitter. Якщо Ви є підписником цих сторінок і груп, Ви можете стати учасником конкурсу. Також за допомогою соціальних мереж зручно стежити за акціями та новинами Сервісного Центру.