Ремонт цифрової техніки в Сервісному Центрі проводяться згідно наступних умов:
1. У процесі ремонту усуваються тільки заявлені клієнтом несправності;
2. Сервісний Центр не несе відповідальності за можливу втрату даних, що зберігаються в пристрої, чим би вона не була викликана;
3. Клієнт приймає на себе ризик можливої повної або часткової втрати працездатності пристрою в процесі ремонту в разі порушень користувачем умов експлуатації, наявності слідів некваліфікованого ремонту, механічних пошкоджень або потрапляння рідини (корозії);
4. Сервісний Центр не несе відповідальності за отримання пристрою іншою особою, яка пред'явила дану ремонтну накладну;
5. У разі втрати ремонтної накладної пристрій видається особисто клієнту, на якого оформлений пристрій, за письмовою заявою і оригіналом документа, що посвідчує особу;
6. Якщо вартість ремонту не перевищить ліміт неузгодженого ремонту, ремонтні роботи будуть виконані без додаткового узгодження з клієнтом;
7. У разі відмови від доцільного ремонту діагностика сплачується; вартість діагностики залежить від типу пристрою;
8. У разі, якщо клієнт не забрав пристрій з Сервісного Центру протягом 30 днів з дати закінчення ремонту, пристрій буде утилізовано і претензії по ньому не будуть прийматися;
9. На пристрої, відновлені після потрапляння рідини, а також прийняті в розібраному вигляді, гарантія не надається.