1. Загальні відомості

Умови гарантійного обслуговування

1.1. При прийомі пристроїв на гарантійне обслуговування Сервісний Центр FreshIT керується Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991.

1.2. При зверненні клієнта за гарантією, пристрій відправляється на експертизу, в процесі якої інженер встановлює причину поломки і визначає, чи є конкретно взятий випадок гарантійним. Дана експертиза проводиться сервісним інженером Сервісного Центру FreshIT протягом 3-х повних робочих днів.

1.3. У разі, якщо ремонт визнаний гарантійним, то клієнтові може бути надано право вибору - безкоштовно відремонтувати пристрій протягом 14 робочих днів (згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів) без урахування термінів доставки комплектуючих або отримати повернення коштів за виконані ремонтні роботи та встановлені комплектуючі з їх подальшим демонтажем. Сервісний Центр залишає за собою право без пояснення причин відмовити у виконанні гарантійного ремонту і зробити повернення грошових коштів за виконані раніше роботи і встановлені комплектуючі з подальшим їх демонтажем.

2. Гарантія на комплектуючі

2.1. Гарантія поширюється тільки на комплектуючі, зазначені в акті прийому-передачі виконаних робіт і не є продовженням терміну гарантії на всі компоненти і вузли пристрою.

2.2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на комплектуючі в разі:

2.2.1 наявності слідів теплового, механічного або електричного впливу;

2.2.2 наявності слідів несанкціонованого ремонту;

2.2.3 порушення цілісності наклейок і пломб Сервісного Центру FreshIT;

2.2.4 використання в процесі експлуатації блоків живлення і зарядних пристроїв з параметрами, відмінними від номінальних;

2.2.5 виявлення всередині пристрою сторонніх предметів, слідів проникнення рідин, живих і неживих організмів;

2.2.6 у разі використання пристрою не за призначенням, недотримання або порушення правил його експлуатації, зберігання, або транспортування.

2.3. Гарантія не поширюється на елементи конструкції, які прийшли в неробочий стан у зв'язку з їх природним зносом або недбалим ставленням користувача (кабелі інтерфейсу; роз'єми; дроти; вентилятори).

3. Гарантія на виконані роботи

3.1. Надається тільки на роботи, зазначені в акті прийому-передачі виконаних робіт і не є продовженням терміну гарантії на всі компоненти і вузли пристрою. У разі поломки пристрою з вини клієнта (невиконання умов експлуатації а також відсутності гарантійного талона, клієнт втрачає право на гарантійний ремонт пристрою).

3.2. Гарантія не поширюється на такі види робіт:

3.2.1 роботи, пов'язані з установкою або оновленням програмного забезпечення;

3.2.2 чистку системи охолодження від пилу;

3.2.3 роботи з відновлення після потрапляння рідини.

4. Гарантійні терміни

4.1. Для всіх комплектуючих і виконаних робіт в акті прийому-передачі виконаних робіт вказані індивідуальні гарантійні терміни.

4.2. У разі виконання гарантійного ремонту гарантійні терміни на роботи і комплектуючі продовжуються на час знаходження пристрою в Сервісному Центрі.