Більшість питань наших теперішніх і майбутніх клієнтів спрямовані на те, щоб дізнатися терміни виконання ремонтних робіт, адже від цієї важливої інформації залежить рішення чи лишати пристрій на ремонт? Ми повідомляємо точні терміни виконання робіт тільки після проведення діагностики.
Обираючи Сервісний Центр FreshIT, Ви можете бути впевнені в дотриманні раніше домовлених термінів виконання ремонтних робіт. Це дозволяє досконала схема виконання робіт в два етапи: діагностика і власне ремонт; а також налагоджена система сповіщення Вас про закінчення або продовження робіт.
Процес ремонту складається з діагностики несправного пристрою, очікування необхідних для ремонту комплектуючих (за потреби) і безпосередньо виконання ремонтних робіт.
Якщо ремонт не вимагає складної діагностики і доставки комплектуючих, то такий ремонт виконується швидше.
Розглянемо докладніше терміни виконання кожної зі стадій ремонту
Діагностика зазвичай проводиться протягом 1-3 повних робочих днів.
Очікування доставки комплектуючих займає зазвичай від 1 дня до 2-х місяців (в залежності від постачальника). Терміни доставки комплектуючих додатково узгоджуються з клієнтом перед початком ремонтних робіт.
Ремонтні роботи проводяться найчастіше протягом 1-7 повних робочих днів (в залежності від складності несправності).
Терміни ремонту обов'язково узгоджуються з клієнтом телефоном. Якщо клієнта не влаштовують терміни ремонту, він має право відмовитися від виконання ремонтних робіт і забрати пристрій без ремонту.
Збільшення часу ремонту можуть викликати такі чинники:
- складна діагностика несправності (термін діагностики може зрости найчастіше до 7 повних робочих днів);
- складний технологічний процес ремонту, який заздалегідь вимагає більше часу для виконання;
- виявлення додаткових дефектів пристрою в ході ремонту;
- необхідність замовлення та доставки комплектуючих;
- в окремих випадках брак комплектуючих, що доставлені під замовлення, які потребують заміни, а, отже, повторної доставки.
Ми завжди повідомляємо терміни виконання ремонту. У разі якщо Вас вони не влаштовують, Ви завжди можете відмовитися від ремонту і забрати пристрій.
Якщо ремонт виходить за домовлені терміни, то представник Сервісного Центру зв'яжеться з Вами і попередить про це, пояснивши причину затримки.