доставка на ремонт в Сервисний Центр FreshIT

 

Якщо Ви знаходитеся не в Харкові, але бажаєте скористатися послугами Сервісного Центру FreshIT, у Вас є можливість надіслати «Новою Поштою» Ваш пристрій нам на ремонт.

Часто трапляється так, що у Вашому місті немає відповідного Сервісного Центру, у якому могли б якісно відремонтувати Ваш ноутбук, планшет, телефон або монітор. Проте, зараз майже скрізь є відділення Нової Пошти. З її допомогою Ви можете надіслати пристрій на ремонт у Сервісний Центр FreshIT з будь-якого регіону України.

Для відправки пристрою на ремонт з іншого міста Вам потрібно зробити наступне:

  1. Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом і обов'язково з’ясуйте чи можливий ремонт саме вашого пристрою у нашому Сервісному Центрі і яка буде приблизна вартість виконання ремонтних робіт і необхідних для ремонту комплектуючих.
  2. Ретельно запакуйте пристрій, який будете відправляти, щоб він не пошкодився під час доставки. Найкраще використовувати заводське пакування, якщо воно збереглося. За пошкодження пристрою у процесі доставки Сервісний Центр відповідальності не несе.
  3. У відділенні Нової Пошти відправте посилку на адресу найближчого до нас відділення Нової Пошти: м. Харків, склад 42, одержувач - ФрешАйТі, т.: 0662696968. Доставка пристрою здійснюється за рахунок відправника.
  4. Очікуйте на дзвінок нашого консультанта. НЕ надсилайте нам ТТН за допомогою SMS. Через особливості нашої АТС ми не зможемо його отримати.

 

Надіслати пристрій на ремонт через Нову Пошту

 

Як тільки ми отримаємо Ваш пристрій, наші консультанти зателефонують Вам для уточнення інформації щодо пристрою. Далі пристрій буде оформлено у нашу базу даних і Ви отримаєте SMS з номером ремонту. Впродовж приблизно 3-х робочих днів Ваш пристрій буде продіагностовано, після чого ми зв'яжемося з Вами і узгодимо точну вартість ремонту.

Після того, як Вам буде озвучена точна вартість ремонту і конкретні терміни виконання ремонтних робіт, Ви можете погодитися на ремонт або відмовитися від його виконання.

У разі відмови від ремонту або його неможливості або недоцільності доставка пристрою назад здійснюється за рахунок клієнта. У разі Вашої згоди на виконання ремонтних робіт, пристрій буде відремонтовано і вислано Вам назад з накладним платежем на суму ремонту. Коли Ви отримаєте пристрій, обов'язково перевірте його роботу та якість виконаних робіт одразу у відділенні Нової Пошти. Тільки після цього Вам потрібно буде сплатити за послуги Сервісного Центру FreshIT.

Як бачите, нічого складного. Для того, щоб розуміти приблизну вартість ремонту і терміни виконання саме Вашого ремонту, перед відправленням пристрою обов'язково зв'яжіться з нами, опишіть несправність і уважно вислухайте рекомендації нашого консультанта. Нагадуємо також, що Ви маєте можливість задати питання безпосередньо на сайті, залишити заявку і ми Вам зателефонуємо у робочий час. Також можете задавати Ваші запитання в коментарях ВК унизу цієї сторінки.

У разі, якщо Ви надіслали пристрій на ремонт, а його ремонт дорогий (коштовний) і Ви не хочете забирати його назад, ми можемо придбати пристрій на запчастини.