Умови надання гарантії
Сервісний Центр FreshIT надає гарантію на всі роботи, що виконуються нашими Сервісними Інженерами, згідно з умовами гарантійного обслуговування нашого Сервісного Центра. Гарантія не поширюється на пристрої, відновлені після потрапляння вологи, а також на встановлене програмне забезпечення. Гарантія на роботу вважається недійсною у разі падіння пристрою, потрапляння всередину вологи, комах або у разі несанкціонованого втручання третіх осіб усередину пристрою.
Гарантійні терміни
Термін гарантії залежить від виду робіт та їх складності і становить від 1 до 3 місяців.
Приміром, на роботи простого рівня складності, такі як заміна конденсаторів материнської плати або в моніторі надається гарантія терміном 1 місяць.
На більш складні роботи, які вимагають складнішого розбирання або ж більш складного технологічного процесу ремонту поширюється гарантія терміном 3 місяці. Як наслідок, термін виконання таких робіт та їх вартість збільшується. Прикладом може бути BGA-пайка чіпів у ноутбуках.
Умови виконання гарантійного ремонту
На етапі діагностики Сервісний Інженер перевіряє дві умови:
- Чи дотримувалися Вами умови надання гарантії;
- Чи пов'язаний заявлений дефект з проведеними в нашому Сервісному Центрі роботами.
У разі виконання цих двох умов заявлений дефект буде усунутий безкоштовно або ж Ви зможете отримати назад гроші, які заплатили за ремонт.
Також наш Сервісний Центр надає гарантію на встановлені комплектуючі.