Планшети, вони ж планшетні персональні комп'ютери - це портативні комп'ютери, що мають дві суттєві особливості: у них є сенсорний екран і відсутня клавіатура. Виходячи з цих особливостей з'являються і особливості ремонту планшетів.
Маніпуляції з елементами управління здійснюються за допомогою торкання пальцями рук, хоча підключити зовнішні мишу і клавіатуру не так вже й складно.
Відмінність планшетів від ноутбуків є цілком зрозумілою. Чим же планшети відрізняються від мобільних телефонів і комунікаторів? Розміром діагоналі екрана. Цей параметр у них більш наближений до ноутбуків і нетбуків.
У даний час подібні пристрої стали дуже популярними, так як вони поєднують в собі мобільність смартфонів і функціональні можливості ноутбуків.
Специфіка будови планшетів призводить до того, що несправності, які в них виникають, також є специфічними. Тому в нашому Сервісному Центрі є спеціальна посада - Сервісний Інженер із ремонту планшетів.
Що ж робити, якщо у Вас зламався Ваш улюблений Планшет?
За умови, що гарантійний термін Вашого планшетного комп'ютера ще не минув, Ви можете звернутися в авторизований сервісний центр і абсолютно безкоштовно відремонтувати планшет.
У місті Харкові є досить багато авторизованих сервісних центрів, які здійснюють гарантійний ремонт планшетів, що вироблені фірмами Asus, BlackBerry, GoClever, HP, HTC, Nook, PiPO, Prestigio, Ainol, TeXet, Wexler та інші.
Основним мінусом авторизованих сервісних центрів є те, що вони найчастіше не ремонтують пристрій самостійно, а відправляють його виробникові, або його представнику, що займає досить багато часу. Єдиний і важливий плюс гарантії - відсутність необхідності платити за ремонт, але це тільки в тому випадку, якщо представники авторизованого сервісного центра не доведуть, що Ваш випадок не є гарантійним.
Нагадуємо Вам, що не гарантійними зазвичай вважаються такі випадки:
- Ви впустили планшет, і він перестав вмикатися (на корпусі видно сліди удару);
- Ви «втопили» планшет або в ньому є сліди проникнення рідини;
- механічні пошкодження сенсорного екрану, кнопок і інших частин корпусу не підлягають гарантійній заміні.
А що ж робити, якщо термін гарантії минув, або в Харкові немає представників фірми-виробника вашого пристрою, або ж Ваш Планшет «Китайський». У цьому випадку Ви можете звернутися в наш Сервісний Центр, провести безкоштовну діагностику, зорієнтуватися у вартості і доцільності ремонту, ну, і як наслідок, відремонтувати Планшет.
Розглянемо основні несправності, з якими звертаються до нас щасливі власники планшетних ПК
- Пошкодження сенсорного екрана внаслідок механічної дії;
- Пошкодження, пов'язані з падінням планшета. Може бути розбитий сенсорний екран, дисплей або ж проблема з системною платою від сильного удару;
- Проблеми, пов'язані з використанням неоригінальних зарядних пристроїв;
- Проблеми з програмним забезпеченням, викликані неправильною прошивкою Планшета;
- Пошкодження шлейфів або системної плати після спроби некваліфікованого втручання;
- Відновлення або заміна акумулятора.
До найбільш частих поломок Планшетів можна віднести проблеми з сенсорним екраном або дисплеєм.
Якщо на склі Планшета з'явилися тріщини, то вам буде потрібна його заміна, так як сенсорний екран, як правило, є дуже чутливим до механічних навантажень.
У всякому разі, що б не було причиною несправності, довірте ремонт Планшета Сервісному Інженеру, який зможе провести якісний ремонт із використанням спеціалізованого обладнання, без наявності якого він найчастіше просто неможливий. Не треба намагатися відкривати задню кришку Планшета самостійно, а краще відразу нести його в Сервісний Центр, щоб уникнути ще більших проблем з пристроєм.