Контакты
FreshIT г. Харьков ул. Свободы 24
Как добраться?
Как добраться? Сервисный Центр FreshIT
Проверка
состояния ремонта
Close
Оставить заявку на ремонт


Планшет Blackview Tab 11 Wi-Fi 8/128GB LTE. Новий, у процесі викори...

15.03.2024 14:06
Доброго дня, планшет Blackview Tab 11 Wi-Fi 8/128GB LTE. Новий, у процесі використання планшет працює нормально, інколи спостерігалось перезавантаження. Однак, після використання планшету через кілька хвилин, коли він у неактивному стані, пристрій вимикається без причини. Під час наступного використання, його потрібно знову вмикати, що не завжди вдається з першого разу. Плашет був на діагностиці, де було рекомендовано заміну аккумулятора. Однак, такої батареї там не виявилося. Чи можна провести такий ремонт у вас. Дякую
17.06.2024 11:27

Добрий день: Юрій!

Ви можете принести планшет Blackview Tab 11 в наш Сервісний Центр на діагностику.

Після виконання діагностики ми зможемо Вам назвати точну причину несправності та вартість ремонту.

Проблема, яку Ви описали, не дуже схожа на проблему з батареєю.

Проте, якщо причина саме в батареї, то ми зможемо її замовити для Вашого планшету.

 

Приходьте, будемо раді Вам допомогти!

Наші контакти та схема проїзду


  Ваш вопрос* (старайтесь выражать свою мысль лаконично и понятно)
Ваше имя* (будет отображаться на сайте)
Ваш e-mail (чтобы Вы смогли получить уведомление об ответе по электронной почте)